“Акцент” – салон годинників та прикрас

MIYSOFT > Хмарний Бітрікс24 > “Акцент” – салон годинників та прикрас
Акцент
КлієнтСалон годинників і прикрас Акцент - магазин всесвітньо відомих марок швейцарських годинників.
ЗадачаВпровадження CRM Бітрікс24 для взаємодії з клієнтами з соціальних мереж і месенджерів на одній платформі.
Tags

Результат

Робота компанії до впровадження Бітрікс24:
Співробітники компанії вели комунікацію з клієнтами з різних каналів, таких як Інстаграмм, Фейсбук, Вайбер, телеграм. База клієнтів велася в таблиці Ексель, що робило неможливим відстеження історії взаємодії і покупок.

Для вирішення цих завдань було прийнято рішення використовувати портал Бітрікс24, а для впровадження звернулися в компанію MIYSOFT.

З огляду на побажання і потреби замовника ми переступили до впровадження:
Зареєстрували портал;
Додали співробітників;
Підключили відкриті лінії;
Налаштували воронку продажів, довідники, стадії угод і лідів;
Підключили віджет з відкритими лініями на сайт;
Налаштували звіти;
Провели онлайн навчання співробітників компанії.

Робота компанії після впровадження порталу:
Підключення віджету на сайту і налаштування відкритих ліній збільшило кількість заявок з сайту. Менеджери отримали можливість відповідати безпосередньо в СРМ-системі, вести базу клієнтів і історію взаємодії з ними. Звіти показують ефективність менеджерів і аналітику взаємодії з клієнтами.

Отримані переваги

Підвищилася ефективність співробітників;
Більшість процесів стало виконуватися швидше;
Всі звернення вчасно обробляються;
Спростився контроль всіх процесів, співробітників, угод.

Хочете так само отримати результат?

просто натисніть кнопку