Робота компанії до впровадження Бітрікс24:
Співробітники компанії вели комунікацію з клієнтами з різних каналів, таких як Інстаграмм, Фейсбук, Вайбер, телеграм. База клієнтів велася в таблиці Ексель, що робило неможливим відстеження історії взаємодії і покупок.
Для вирішення цих завдань було прийнято рішення використовувати портал Бітрікс24, а для впровадження звернулися в компанію MIYSOFT.
З огляду на побажання і потреби замовника ми переступили до впровадження:
Зареєстрували портал;
Додали співробітників;
Підключили відкриті лінії;
Налаштували воронку продажів, довідники, стадії угод і лідів;
Підключили віджет з відкритими лініями на сайт;
Налаштували звіти;
Провели онлайн навчання співробітників компанії.
Робота компанії після впровадження порталу:
Підключення віджету на сайту і налаштування відкритих ліній збільшило кількість заявок з сайту. Менеджери отримали можливість відповідати безпосередньо в СРМ-системі, вести базу клієнтів і історію взаємодії з ними. Звіти показують ефективність менеджерів і аналітику взаємодії з клієнтами.
Підвищилася ефективність співробітників;
Більшість процесів стало виконуватися швидше;
Всі звернення вчасно обробляються;
Спростився контроль всіх процесів, співробітників, угод.