Робота компанії до впровадження Бітрікс24:
Співробітники компанії вели роботу з клієнтами за допомогою таблиць та блокнотів. Маюли свій сайт та потребу у систематизації роботи з клієнтами.
Для вирішення даної задачі було прийнято рішення по налаштуванню порталу Бітрікс24, а для впровадження звернулися в компанію MIYSOFT.
З огляду на побажання і потреби замовника виконані наступні роботи:
Налаштування в CRM всіх карток Контактів, Компаній, Угод, Довідників і профілів;
Налаштування Налаштування прав доступу;
Підключення каналів комунікації;
Налаштування кількох воронок продажів, стадії угод і лідів;
Налаштування роботів;
Постановка завдань на відповідальних за різних умов проекту
Навчання керівника
Робота компанії після виконаних робіт:
Тепер вся компанія працює в одній єдиній системі. Фактично створено відділ продажів, а тому були підключені всі доступні канали комунікацій з клієнтами, швидкість обробки нових заявок зросла. Менеджери використовують функціонал розділу “Мої Справи” та планують комунікації з клієнтами. Також менеджери активно обробляють Ліди і ведуть роботу по ним. Керівник відділу продажів легко відстежує ефективність роботи менеджерів. Активно використовує звіти по операціях, рахунках, справах, а так само комунікацію по каналах.
Менеджери працюють взаємодіючи зі своїми клієнтами з бази, або обробляють ліди з сайту. Тепер менеджери зручно планують свої справи для комунікацій з клієнтами, а система завжди нагадає виконати завдання. В процесі роботи менеджер створює угоду, веде клієнта по воронці. Керівництво в свою чергу, відстежує призначені для користувача звіти по операціях / лідамі / справах / деталізації комунікацій. Роботи автоматично виконують рутинні задачі.
Підвищилася ефективність співробітників;
Більшість процесів стало виконуватися швидше;
Всі заявки вчасно обробляються;
Спростився контроль всіх процесів, співробітників, угод Роботи автоматично виконують рутинні задачі.