Центр Клінічних Досліджень

ЦКД
КлієнтМедичний Центр Клінічних Досліджень
ЗадачаВпровадження хмарного Бітрікс24 для систематизації роботи компанії
Tags

Результат

Робота компанії до впровадження Бітрікс24:
Співробітники компанії вели комунікацій з клієнтами в основному по телефону. Всі записи велися в паперовому та excel форматі. Оцінити ефективність роботи співробітників фактично було неможливо. Не було можливості прослуховувати дзвінки переговорів з клієнтом. У компанії не відстежувалася ефективність каналів продажів, також не знали скільки грошей приносили постійні клієнти. Співробітники не працювали з існуючою базою клієнтів, не було повноцінної роботи адміністратооров, щоб вести клієнтів.

Для вирішення цих проблем було прийнято використовувати портал Бітрікс24, а для впровадження звернулися в компанію MIYSOFT.

З огляду на побажання і потреби замовника ми переступили до впровадження:
Створили структуру;
Налаштували права доступу кожного співробітника;
Підключили відкриті лінії;
Підключили IP – телефонію;
Налаштували воронку продажів, стадії угод і лідів;
Налаштували СРМ довідники, поля карток Контакти, Компанії, Ліди, Угоди;
Підключили поштові скриньки;
Провели онлайн навчання.

Робота компанії після впровадження порталу:
Тепер вся компанія працює в одній єдиній системі. Фактично створено відділ продажів, а тому були підключені всі доступні канали комунікацій з клієнтами, швидкість обробки нових заявок зросла. Менеджери використовують функціонал розділу «Мої Дела» і планують комунікації з клієнтами. Також менеджери активно обробляють Ліди і ведуть роботу по договорам. Керівник легко відстежує ефективність роботи менеджерів. Він активно використовує звіти по операціях, рахунках, справах, а так само деталізацію дзвінків.

Отримані переваги

Підвищилася ефективність співробітників;
Більшість процесів стало виконуватися швидше;
Всі заявки вчасно обробляються;
Спростився контроль всіх процесів, співробітників, угод.

Хочете так само отримати результат?

просто натисніть кнопку