Доставка води Розена

Розена
КлієнтРозена - компанія, яка займається доставкою артезіанської води
ЗадачаВпровадження хмарного Бітрікс24 для побудови Відділу продажу
Проект

Результат

Робота компанії до впровадження Бітрікс24: Менеджери та логісти компанії спілкуються за телефонами з замовниками, в зв`язку з чим і виникла потреба контролю та налагодження комунікації як внутрішньо в компанії, так і з замовниками, оскільки були як скарги від замовників на спілкування та обробку замовлення.

З метою налагодження цих ньюансів власники прийняли рішення для впровадження в роботу Бітрікс24, та за налаштуванням системи звернулись до компанії MIYSOFT.

Після проведення комунікації з власниками та визначення ключових потреб було впроваджено наступне:

Зареєтровано портал
Запрошено співробітників та налаштовано структуру компанії
Налаштування прав доступів співробітників
Підключено IP телефонію
Налаштовано картки лідів, контактів, з обов`язковими полями та налаштованими довідниками Налаштовано воронку продаж, стадії угод та лідів
Проведено онлайн навчання співробітників та керівництва стосовно використання Бітрікс24

Робота після впровадження:

Комунікації внутрішньо в компанії здійснюються через єдину платформу Бітрікс24. Налаштований відділ продажу, який спілкується через IP телефонію з замовниками, та в ході розмови опрацьовує лідів по стадіям, та створює угоду. Керівництво, в свою чергу, має всі необхідні доступи та інструменти (в тому числі звіти) щоб в любий момент відслідкувати рухи та обробку замовлень, прослухати спілкування з замовником, на оперативно внести зміни в скрипти продаж.

Отримані переваги

Підвищилася ефективність співробітників;
Процеси стали зрозумілі, швидкість збільшилась;
Всі заявки вчасно обробляються операторами;
Спростився контроль всіх процесів, співробітників, угод;
Підвищився рівень продажів.

Хочете так само отримати результат?

просто натисніть кнопку