Готель “Президент”

MIYSOFT > Хмарний Бітрікс24 > Готель “Президент”
Готель Президент
КлієнтГотель "Президент" - готельно-ресторанний комплекс, послуги з організації заходів будь-якого формату
ЗадачаВпровадження Бітрікс24 для систематизації роботи всієї компанії
Tags

Результат

Робота компанії до впровадження Бітрікс24:
Співробітники компанії вже Пробував комплекс Бітрікс24, який використовувався в основному для ведення клієнтів. Маючи сайт з гарною відвідуваністю не було ефективне роботи. Оцінити ефективність роботи співробітників фактично було неможливо. У компанії не відстежувалася ефективність каналів продажів, також не знали скільки грошей приносили постійні клієнти. Співробітники не працювали з існуючою базою клієнтів, не було повноцінної роботи адміністраторів, щоб вести клієнтів.

Для вирішення цих проблем було прийнято рішення по налаштуванню порталу Бітрікс24, а для впровадження звернулися в компанію MIYSOFT.

З огляду на побажання і потреби замовника ми переступили до впровадження:
Налаштували все картки Контактів, Компаній, Угод, Довідників і профілів
Налаштували права доступу кожного співробітника;
Підключили віджет з відкритими лініями і чатом;
Підключили відкриті лінії;
Налаштували воронку продажів, стадії угод і лидов;
Взяли участь у демонстрації налаштувань СРМ, пошти, календарів лидов і угод
Провели навчання під індивідуальний запит.

Робота компанії після виконаних робіт:
Тепер вся компанія працює в одній єдиній системі. Фактично створено відділ продажів, а тому були підключені всі доступні канали комунікацій з клієнтами, швидкість обробки нових заявок зросла. Менеджери використовують функціонал розділу “Мої Справи” та планують комунікації з клієнтами. Також менеджери активно обробляють Ліди і ведуть роботу по операціях. Керівник відділу продажів легко відстежує ефективність роботи менеджерів. Активно використовує звіти по операціях, рахунках, справах, а так само комунікацію по каналах.

Менеджери працюють взаємодіючи зі своїми клієнтами з бази, або обробляють ліди з сайту. Підключений віджет сайту приніс результат, пішли звернення клієнтів, яких раніше не було. Тепер менеджери зручно планують свої справи для комунікацій з клієнтами, а система завжди нагадає виконати завдання. В процесі роботи менеджер створює угоду, веде клієнта по воронці. Керівництво в свою чергу, відстежує призначені для користувача звіти по операціях / лідамі / справах / деталізації комунікацій.

Отримані переваги

Підвищилася ефективність співробітників;
Більшість процесів стало виконуватися швидше;
Всі заявки вчасно обробляються;
Спростився контроль всіх процесів, співробітників, угод

Хочете так само отримати результат?

просто натисніть кнопку