Готель-рестран “Термінал-А”

Термінал-А
КлієнтТермінал-А - готель-рестран міста Львів
ЗадачаВпровадження CRM Бітрікс24 для побудови відділу продаж
Tags

Результат

Робота компанії до впровадження Бітрікс24:
Відсутній відділ продаж, всі замовлення приймались адміністраторами та менеджерами ресторану. Співробітники вели комунікацію з клієнтами в блокнотах. Використовувались різні канали зв’язку, таких як Сайт, соцмережі, телефон. База клієнтів велася в таблиці Ексель, що робило неможливим відстеження історії взаємодії і замовлень.

Для вирішення цих завдань було прийнято рішення використовувати портал Бітрікс24, а для впровадження звернулися в компанію MIYSOFT.

З огляду на побажання і потреби замовника ми переступили до впровадження:
Налаштували воронку продажів, довідники, стадії угод і лідів;
Налаштували бізнес-процес Огляду локацій;
Налаштували направлення угод та бронювання;
Налаштували відповідальних;
Провели консультації щодо роботи телефонії та відкритихліній.

Робота компанії після впровадження порталу:
Побудований повноцінний відділ продаж на порталі Бітрікс. Менеджери отримали можливість комунікувати безпосередньо в СРМ-системі, вести базу клієнтів і історію взаємодії з ними. Отримали можливість здійснювати огляди локацій та підкріплювати умови, меню та інші документи в картках угод. Звіти показують ефективність менеджерів і аналітику взаємодії з клієнтами.

Отримані переваги

Підвищилася ефективність співробітників;
Більшість процесів стало виконуватися швидше;
Всі звернення вчасно обробляються;
Систиматизовано процес огляду локацій;
Спростився контроль всіх процесів, співробітників, угод.

Хочете так само отримати результат?

просто натисніть кнопку