Оператор Енергії

MIYSOFT > Хмарний Бітрікс24 > Оператор Енергії
Оператор Енергії
КлієнтОператор Енергії — постачальний електричної енергії та газу
ЗадачаВпровадження Бітрікс24 для систематизації роботи компанії та налагодження взаємодії з клієнтами
Tags

Результат

Робота компанії до впровадження Бітрікс24: Співробітники компанії вели роботу з клієнтами за допомогою таблиць та блокнотів. Мали свій сайт та потребу у систематизації роботи з клієнтами.

Для вирішення даної задачі було прийнято рішення по налаштуванню порталу Бітрікс24, а для впровадження звернулися в компанію MIYSOFT.

З огляду на побажання і потреби замовника виконані наступні роботи:
Налаштування в CRM всіх карток Контактів, Компаній, Угод, Довідників і профілів;
Створення додаткових полів у об’єктах CRM для сегментації бази клієнтів та отримання правильної аналітики;
Створення фільтрів для швидкого пошуку;
Автоматизація статусів в CRM системі з автоматичним вирахуванням авансів;
Врахування дат по проєктам, договорам, актам з автоматичними нагадуваннями та автозаповненням полів;
Автоматизація сповіщень по робочим проєктам по різним термінам роботи з ними;
Налаштування прав доступу;
Підключення каналів комунікації;
Налаштування кількох воронок продажів, стадії угод і лідів;
Налаштування роботів;
Постановка завдань на відповідальних за різних умов проєкту;
Можливості по контролю для керівників;
Навчання керівника

Робота компанії після виконаних робіт:

Тепер вся компанія працює в одній єдиній системі. Фактично створено відділ продажів, а тому були підключені всі доступні канали комунікацій з клієнтами, швидкість обробки нових заявок зросла. Менеджери використовують функціонал розділу “Мої Справи” та планують комунікації з клієнтами. Також менеджери активно обробляють Ліди та ведуть роботу по ним. Керівник відділу продажів легко відстежує ефективність роботи менеджерів. Активно використовує звіти по операціях, рахунках, справах, а так само комунікацію по каналах.

Менеджери працюють взаємодіючи зі своїми клієнтами з бази, або обробляють ліди з сайту. Тепер менеджери зручно планують свої справи для комунікацій з клієнтами, а система завжди нагадає виконати завдання. В процесі роботи менеджер створює угоду, веде клієнта по воронці. Керівництво в свою чергу, відстежує призначені для користувача звіти по операціях / лідах / справах / деталізації комунікацій. Роботи автоматично виконують рутинні задачі.

Отримані переваги

Підвищилася ефективність співробітників;
Більшість процесів стало виконуватися швидше;
Всі заявки вчасно обробляються;
Спростився контроль всіх процесів, співробітників, угод;
Роботи автоматично виконують рутинні задачі

Хочете так само отримати результат?

просто натисніть кнопку