Компанія CENTUR

MIYSOFT > Хмарний Бітрікс24 > Компанія CENTUR
Centur
КлієнтCENTUR - компанія з продажу обладнання для бiзнеса
ЗадачаВпровадження хмарного Бітрікс24 для систематизації роботи компанії
Tags

Результат

Робота компанії до впровадження Бітрікс24:
Співробітники компанії вели комунікацій з клієнтами в різних месенджерах. Маючи сайт з гарною відвідуваністю не було ефективної обробки. Оцінити ефективність роботи співробітників фактично було неможливо.

Для вирішення цих задач було прийнято використовувати портал Бітрікс24, а для впровадження звернулися в компанію MIYSOFT.

З огляду на побажання і потреби замовника ми переступили до впровадження:
Підключили віджет зі зворотним дзвінком і чатом;
Підключили відкриті лінії;
Провели онлайн навчання під індивідуальний запит.

Робота компанії після впровадження порталу:
Тепер компанія працює в одній єдиній системі. Менеджери використовують функціонал відкритих ліній та ведуть комунікації з клієнтами. Керівник відділу продажів легко відстежує ефективність роботи менеджерів з підключиними каналами Контакт-Центру. Використовується звітність по комунікаціях. Віджет на сайті приніс додаткові звернення з сайту.

Отримані переваги

Підвищилася ефективність співробітників;
Більшість процесів стало виконуватися швидше;
Всі заявки вчасно обробляються;
Спростився контроль всіх процесів, співробітників, угод;
Підвищився рівень звернень.

Хочете так само отримати результат?

просто натисніть кнопку