Медичний Центр “Альтернатива”

КлієнтМЦ "Альтернатива" - медичний центр, по лікуванню і косметології натуральними засобами без застосування хімічних препаратів та відновлення природної краси.
ЗадачаВпровадження хмарного Бітрікс24 для систематизації роботи всієї компанії
Tags

Результат

Робота компанії до впровадження Бітрікс24:
Співробітники компанії вели комунікацій з клієнтами в основному по телефону. Маючи сайт з гарною відвідуваністю не було еффектівноной обробки. Всі записи і прийоми велися в паперовому форматі. Оцінити ефективність роботи співробітників фактично було неможливо. Не було можливості прослуховувати дзвінки переговорів з клієнтом. У компанії не відстежувалася ефективність каналів продажів, також не знали скільки грошей приносили постійні клієнти. Співробітники не працювали з існуючою базою клієнтів, не було повноцінної роботи адміністратооров, щоб вести клієнтів.

Для вирішення цих проблем було прийнято використовувати портал Бітрікс24, а для впровадження звернулися в компанію MIYSOFT.

З огляду на побажання і потреби замовника ми переступили до впровадження:
Зареєстрували портал;
Додали співробітників;
Налаштували права доступу кожного співробітника;
Підключили віджет зі зворотним дзвінком і чатом;
Підключили відкриті лінії;
Підключили IP – телефонію;
Налаштували воронку продажів, стадії угод і лидов;
Налаштували запис клієнтів за допомогою бронювання ресурсів;
Взяли участь у демонстрації налаштувань СРМ, пошти, записи на прийом, календарів лидов і угод
Провели онлайн навчання керівника під індивідуальний запит.

Робота компанії після впровадження порталу:
Тепер вся компанія працює в одній єдиній системі. Фактично створено відділ продажів, а тому були підключені всі доступні канали комунікацій з клієнтами, швидкість обробки нових заявок зросла. Менеджери використовують функціонал розділу “Мої Справи” та планують комунікації з клієнтами. Також менеджери активно обробляють Ліди і ведуть роботу з угодами. Керівник відділу продажів легко відстежує ефективність роботи менеджерів. Він активно використовує звіти по операціях, рахунках, справах, а так само деталізацію дзвінків. У перші дні впровадження були звільнені співробітники, так як керівник зміг прослухати їх розмови з клієнтами і виявити недоліки.

Адміністратори працюють телефонуючи своїх клієнтів з бази, або обробляють ліди з сайту. Підключений віджет сайту приніс відразу результат, пішли звернення клієнтів, яких раніше не було. Тепер адміністратори зручно планують свої справи для комунікацій з клієнтами, а система завжди нагадає виконати завдання. В процесі роботи менеджер створює угоду, яка ведеться по воронці. Керівництво в свою чергу, відстежує призначені для користувача звіти по операціях / лідам / справах / деталізації.

Отримані переваги

Підвищилася ефективність співробітників;
Більшість процесів стало виконуватися швидше;
Всі заявки вчасно обробляються;
Спростився контроль всіх процесів, співробітників, угод;
Підвищився рівень продажів.

Хочете так само отримати результат?

просто натисніть кнопку