Робота компанії до впровадження Бітрікс24:
Співробітники компанії вели комунікації з різних каналів, що унеможливлює контроль ефективності діалогів з клієнтами. Не було можливості прослуховувати дзвінки переговорів з громадянами. У компанії не відстежувалася ефективність взаємождії з людьми.
Для вирішення цих задач було прийнято рішення використовувати хмарний Бітрікс24, а для впровадження звернулися в компанію MIYSOFT.
З огляду на побажання і потреби замовника ми переступили до впровадження:
Зареєстрували портал;
Додали співробітників;
Налаштували права доступу кожного співробітника;
Підключили пошту та відкриті лінії;
Налаштували воронку, стадії угод та лідів;
Провели онлайн навчання співробітників компанії.
Робота компанії після впровадження порталу:
Тепер вся компанія працює в одній єдиній системі. Створено якісну комунікацію між співробітниками та громадянами платформи. Співробітники використовують функціонал розділу “Мої Справи” та планують комунікації. Також працівники активно обробляють Ліди і ведуть роботу з угодами. Керівник легко відстежує ефективність роботи працівників.
Підвищилася ефективність співробітників;
Більшість процесів стало виконуватися швидше;
Всі звернення вчасно обробляються;
Спростився контроль всіх процесів, співробітників, угод.