В цій статті Ви дізнаєтесь як збільшити продажі за допомогою CRM Бітрікс24

Отже, що собою являє система Бітрікс – це CRM, якою користуються понад 9 мільйонів користувачів, станом на дату виходу статті.

По суті, це навіть не CRM система, на сьогоднішній день це комплекс з багатьма інструментами, якими користуються Компанії. Я б виділив дві головні мети CRM системи Бітрікс24. Це збільшення продажів і організація роботи всієї Компанії. Сьогодні ми торкнемося саме модуля комплексу Бітрікс24, який називається CRM система Бітрікс24, а також торкнемося ще пару пов’язаних інструментів.

У цій статті я розповім про наступне:

  1. Чарівна формула продажів або за рахунок чого помножити прибуток?
  2. Які способи збільшення продажів взагалі можливі? За рахунок чого?
  3. Система бітрікс і критичні точки, в яких потрібна особлива увага і допомога програми
  4. Роботи та бізнес-процеси, які кратно збільшують зусилля в продажах.
  5. Аналітика, ті заповітні цифри, які покажуть своєчасність обробки нових заявок, стан угод по воронці продажів. І врешті-решт, розуміння, бізнес заробляє взагалі?
  6. За рахунок чого настає почуття полегшення власника, керівників підрозділів і співробітників.

Відразу до справи.

1. Чарівна формула продажів виглядає так

Формула продажу

Перший показник (Leads = Ліди) – потенційні клієнти, ті люди, які зайшли до вас в магазин за певний період часу. Вони вже хочуть щось купити, щось шукають. Вони вибирають, але ще не купують, це і є потенційні клієнти.

Другий показник (Conversion = Конверсія) – конверсія. Конверсія показує процентне співвідношення потенційних клієнтів до покупців, вона вимірюється у відсотках.

Третій показник – середній чек ($), тобто сума середнього чека за одну транзакцію. Купівля за одну транзакцію одним середнім покупцем.

Ще один момент – це середня кількість товарів в одній товарній позиції. Одна людина може купувати одну, хтось може купити три, розділити на два буде дві. Середня кількість товарних позицій буде дві.

Четвертий показник (#) – кількість повторних продажів за певний період часу. Що значить «за період»?

Наведу приклад. Припустимо, ви торгуєте НЕ нижньою білизною, тому що воно всесезонне, а сезонним товаром – у вас є і літній одяг, і осіння. Оцінюваним періодом призначимо рік. Тоді, повторними продажами називається кількість всіх покупок одного клієнта за рік.

П’ятий показник (Margin = Маржа) – товарна націнка без урахування оренди, витрат на утримання торгової точки і персоналу.

Я впевнений багато, хто читає цю статтю, знайомі з цією формулою. Тому плавно перейдемо до наступного питання.

Але, якщо є питання, ви можете звернутися до нас

2. Які способи збільшення продажів взагалі можливі? За рахунок чого?

Продажи

Якщо я, як власник бізнесу, комерційний директор або керівник відділу продажів, подивлюся на кожен з показників вище, то побачу можливі способи збільшення продажів, це:

Збільшення маржі

Робота з вхідним потоком заявок

Конверсія

Середній чек

Кількість покупок

3. Система бітрікс і критичні точки, в яких потрібна особлива увага і допомога програми

Цели

Отже, ось ми і знайшли критичні точки, в яких потрібно зосередити свою увагу. Почнемо послідовно з вхідного потоку заявок. Що тут важливо? Звичайно ж це перший контакт і швидкість реакції. Кожна заявка повинна бути зареєстрована. Виглядає це так: дзвінок -> лід -> операція

 

Можливий розподіл функцій у відділі продажів: дзвінки до -> зустрічі -> КП -> супровід. На кожному етапі контроль виконання процедур. Ось де потрібна вже допомога програми, яка допоможе все це систематизувати і вчасно повідомити. Модуль CRM Бітрікс24 з цим прекрасно справляється.

 

Далі, Конверсія – що важливо тут? Це ефективність процедур обробки лидов (входять заявок). Тут важливо наступне:

Картка клієнта

Типові скрипти дзвінків, зустрічей

Клієнтський досвід, підвищення лояльності (збір зворотного зв’язку)

 

Потім Середній чек – це робота з клієнтом.

Це про UpSell, DownSell, Cross-Sell і багато інших інструментів

бонуси

Акції

 

І нарешті, Кількість покупок.

Це про базу клієнтів, як основний актив бізнесу. Тут важливо наступне:

Розбудити “сплячого” клієнта

Зворотній зв’язок після покупки

Карта постійного клієнта

Постійне інформування про новинки

Тут ми можемо перевершити очікування клієнта і отримати рекомендації, а як наслідок залучення нових клієнтів по сарафанне радіо!

4. Роботи та бізнес-процеси, які кратно збільшують зусилля на продажі

Процес

Після систематизації можна переходити до автоматизації. Це наступний етап, який з мого досвіду, досить добре приймається власниками бізнесу, проте в ньому часто і помиляються!

 

У чому помилка? Як правило власники бізнесу хочуть перескочити через систематизацію (або думають, що у них все просто і зрозуміло), вони хочуть по суті автоматизувати хаос, а це призводить до відсутності результату. І звичайно ж винними будуть люди, які взялися за це і програми, які використовувалися. А якщо ще й запрошувалися компанії по впровадженню цих програм, то і вони звичайно ж підуть слідом …

 

Тому, компанія MIYSOFT береться за проекти, в двох випадках. Перший, в якому вже все систематизовано, є повне розуміння бізнес-процесів Компанії або впроваджується знову розроблена схема, зафіксована на папері.

 

Другим випадком, коли команда MIYSOFT приймається за впровадження, це наявність відповідального в компанії, який глибоко знає все бізнес-процеси, може їх розповісти або організувати робочу групу, де будуть підключені потрібні ролі з боку клієнта. З нашого боку тоді підключаються бізнес-аналітики та інтегратори і в спільній групі, буде створена, робоча схема бізнес-процесів. При цьому ми залишаємо, так званий сірий макет цієї схеми і всі матеріали, які і далі будуть служити фундаментом для наступних змін.

 

Якщо ж ми бачимо, що клієнт потребує допомоги розвитку бізнесу або окремих його частин, ми рекомендуємо експертів тієї ніші або області, де на нашу думку буде корисно їх участь. У нас є досвід спільної роботи з коучами і експертами в сфері стратегії розвитку, систематизації, побудови відділів продажів, відділів маркетингу, найму потрібних співробітників, вирішення завдань лідогенераціі, навчання і т.д.

 

Отже, припустимо Ваш бізнес систематизований, тоді переходимо нарешті до роботам, бізнес-процесів і економії часу за допомогою автоматизації Бітрікс24!

 

Вхідний потік

автоматична постановка завдань (дзвінок, підготовка КП)
узгодження документів

Конверсія

оповіщення керівника про порушення термінів
зміна статусу угоди по етапах
повідомлення клієнта про статус замовлення

Середній чек

автоматична відправка доп.предложеній

Кількість покупок

нагадування про «дзвінок задоволеності»
інформування про новинки

5. Аналітика, ті заповітні цифри, які покажуть своєчасність обробки нових заявок, стан угод по воронці продажів

Аналитика

Заповітні цифри вхідного потоку

розподіл лидов по менеджерам
розподіл лидов по статусах
розподіл лидов за джерелами

Конверсія

виграні угоди
воронка продажів

Середній чек

Кількість покупок

 

Аналітика та звіти в системі Бітрікс24

 

По угодах:

Виграні угоди
Обсяг угод по контактам
Обсяг угод по компаніям
Обсяг угод по менеджерам
очікувані продажу
прострочені угоди
Розподіл угод по стадіях

По товарах:

Прибутковість по товарах

По лідам

Розподіл лідів по менеджерам
Розподіл лідів по статусах
Розподіл лідів по джерела

По рахунках:

Рахунки по менеджерам
Рахунки за компаніями
Рахунки за контактами

По справах

Виконано менеджерами

 

Таким чином Бітрік24 дозволяє побудувати ефективний відділ продажів, управляти Вхідним потоком, Конверсією, Кількістю покупок.

6. За рахунок чого настає почуття полегшення власника, керівників підрозділів і співробітників

Всім відомо, що утримання клієнта і повторні продажу більш вигідні компанії, ніж пошук нових клієнтів. По суті всі інструменти і логіка CRM Бітрікс24 і створена для цього.

 

Почуття полегшення власника настає тоді, коли він бачить цифри свого бізнесу. При цьому, на багато приємніше побачити погані запізнілі показники, вчасно зреагувати на бездіяльність або безрезультатну діяльність співробітників і вплинути на кінцеві результати.

 

Я бажаю власникам бізнесу великих продажів, закликаю вникнути в показники свого бізнесу і хоча б дізнатися що таке Бітрікс.

У наступній статті, ми підготуємо відповіді вже прям по конкретним інструментам Бітрікс24 всередині CRM що стосуються повторних продажів.

 

Ви дізнаєтеся, що в Бітрікс24 є 2 відмінних способу збільшення зростання повторних продажів: це повторні Ліди і генератор продажів. Перший – це спосіб розрізняти в загальному потоці заявок саме ті, які надходять від ваших клієнтів, які зробили замовлення раніше. Бітрікс24 підкаже менеджеру, що продаж повторна, і він зможе вчасно подякувати клієнта за лояльність, запропонувати спеціальні умови і т.д.

 

Другий спосіб допоможе збільшити продажі за рахунок генерації попиту у ваших клієнтів, які зробили замовлення раніше. Не дайте вашим клієнтам, зробивши всього одну покупку, забути про вас. Розкажіть покупцям про новий товар або акції. Освоївши обидва ці інструменту, можна збільшити продажі кратно.

 

Якщо у вас немає часу вникати в усі тонкощі і можливості CRM Бітрікс24, і ви хочете отримати більше замовлень і продажів, то скористайтеся нашими пропозиціями

 

«Безкоштовна демонстрація можливостей Бітрікс24» або

«Безкоштовний аудит Вашого Бітрікс24» якщо у Вас вже стоїть Бітрікс

 

В рамках 40 хвилин наші фахівці безкоштовно зроблять демонстрацію і наочно покажуть рішення Ваших поточних завдань в Бітрікс24.

 

У разі аудиту Вашого Бітрікс24, наші фахівці дадуть рекомендації по використанню Вашої CRM. Ви отримаєте інформацію, що у Вас працює ефективно, а де можна поліпшити і за рахунок чого.

 

Надішліть нам заявку і наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим робочий час для узгодження або відповідей на всі Ваші питання.

Залишити коментар

Свіжі коментарі